søndag 14. mars 2010


Endelig litt orden i rotet

Meg og klær/garderobe = rot

Uansett hvor mange ganger jeg prøvde å rydde i mitt noe overfylte klesskap, tok det ikke lang tid før det var like bomba. 
Jeg kan ikke det å kaste, og legger ikke klærne ordentlig på plass etter meg. Det ble bare rot, men...


nå har jeg kjøpt meg ei ny hylle hos containergirl. Nå har jeg mer tomleplass i klesskapet, og jeg slipper å kaste. Ja, jeg skal være enig om at det høres ut som en midlertidig løsning på problemet.

I hylla har jeg lagt basisplagg og diverse annet småtteri. Satt ei lampe på toppen slik at jeg ikke vekker sjømannen når han sover utpå litt (pluss at jeg visste ikke helt hvor jeg skulle ha den).

Jeg får nesten en butikkfølelse der jeg står å ser etter noe å ha på meg, kanskje det er noe å spare her...?


Soverommet er umulig å ta ordentlige bilder av, så etter noen forsøk så ga jeg opp. Men her er smakebit:

    
De festelige kortene er kjøpt i Hellas.

Ha en fin søndagskveld!

NB: Slik så hylla ut der den sto hos containergirl.
Litt ny, blank maling gjorde susen! 

6 kommentarer:

Sareptas krukke sa...

Herlig at du kjøpte hylla...
Sto lenge og vurderte for og imot, hvorvidt jeg skulle kjøpe den for å stille ut varer i butikken;).
Men nå er den din - sukk...

Enjoy resten av søndagskvelden. "VI SYNAST I MORGO"

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så flott hylle! Genialt med de småhyllene til sko. Nå blir du liksom nødt til å ha orden i sakene dine;)

Maria sa...

Så fint d vart:) Må sei eg likt skohyllan spesielt! Håpe du får ordn i sakerne no.

Gler meg utruli mytti t næste helg! Kansje du har løst å lag litt ordn i sakerne t meg å...:P

Ha ei fiiin uke

Bird sa...

Sjå der ja!!
Så smart og kjempefint! Kjente butikkfølelsen kom over meg ja, hehe:) litt sånn late walk-in-closet! - mangler bare sminkebordet;)

lisasornes sa...

flott blogg du har-jeg oppdaget den via spiseplasskonkurransen igår-& idag fant jeg ut at jeg arbeider sammen med søsteren din ♥
hihi,arti tilfeldigheter ♥
jeg la meg på som følger igårkveld;)
-denlillatråd ♥

Merete sa...

De vart råbra, kjenne æ e litt misunneli. :) skodelen va jo meget kul.:p