fredag 26. mars 2010

husets beste loppis


Septemper 2008 vandret jeg rakrygget ut av et loppemarket med denne gyngesauen i hendene. Jeg fikk noen lange blikk etter meg, og jeg kunne ikke annet enn å smile tilbake.


Sjømannen var ombord, så sendte han en mms før jeg slo til. "Ja, bære kjøp" fikk jeg tilbake. Han fikk seg en god latter da han kom hjem. Han hadde nemlig sett den for seg i miniformat.

I ettertid har vi sett slektninger av Gobo. Bildet over er hentet fra purnorsk.


All ære til den som har laget vår hjemmelaget utgave!

3 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Hihi, for et fantastisk kupp!! Synes jeg ser de laaange blikkene etter deg;) Heldigen du altså, det er sånne skatter jeg krysser fingrene for å komme over i årets loppissesong! Ønsker dere en herlig påske! Håper du får sjømannen hjem og at dere får noen nydelige dager sammen med familien! Skal hilse så masse til dallas-gjengen når vi treffer dem på mandag;) Klem

GundaM sa...

Så fantastisk søt og flott!!! One of a cind ;)

Og vakkert, vakkert det skapet ditt etter du fikk det hjem ;) Skulle nesten ah beholdt det i butikken men det blir det bare mas;)

Ønsker deg en riktig god påske!!

lisasornes sa...

Så stilig,skulle gjerne hatt en sånn til lille Linus ♥
god påske til deg!
-Lisa ♥