lørdag 13. mars 2010

husets spiseplass


Tenkte kanskje jeg skulle hive meg på bølgen, og blottlegge spiseplassen vår.


Fant ut at jeg måtte ha med et bilde som viste noe av takvinduet vårt. Utrolig deilig å ha dette ekstra vinuet som gir masse lys inn i leiligheten. Nå ligger det snø der, noe som egnetlig er litt koseligere i desember, men men... Karse og timian i vinduskarmen er med på å gi litt vårstemning allikevel.


Jeg er meget fornøyd med det lille kjøkkenbordet vårt. Det tar liten plass i hverdagen, men med et enkelt grep har vi godt plass til middagsgjester. Praktisk når man ikke har en egen spisestue.

(Her ser dere Gobo også. Det kommer et eget innlegg om den herlige gyngesauen vår)


Ønsker alle ei finfin helg!!!

8 kommentarer:

Nina Rigmors Hus og hjem sa...

Bilde av spiseplassen deres er som klippet ut av et interiør blad! Så stilig!! liker bordet spesielt godt, hi hi:)

Sareptas krukke sa...

I love your table ;).

Må legge til at jeg ble rimelig nysgjerrig på sauen - den ser super ut...

God helg! Kos deg i "snyværet!"
Anita

små og store drømmer sa...

Så fin spiseplass dere har.
Også så fin blogg :)
Har tittet litt nedover her nå. (faktisk sett gjennom alle innleggene)
Legger deg til i listen min, så kan jeg følge deg videre.

Fortsatt god helg :)

Fargebarn sa...

Heisann! Takk for fin kommentar på bloggen min. Det var kjekt!

Koselig og lys spiseplass dere har.Likte også godt gyngesauen =)

Elin - Varøyrampen sa...

Kjempefin spiseplass dere har:=) Likte og de takvinduene veldig godt.

Gleder meg til å få vite mer om sauen:)

Ha en fortsatt fin helg.

Bird sa...

Bra du legger ut litt mer av det fiine hjemmet ditt! Ekstra artig å se det på bloggen! Gobo er herli vetu;)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så trivelig! Lyst, rent og ryddig! Me like;) Fortsatt god helg!! :)

Lisemoren sa...

Dette var en lys og trivelig spiseplass, du får jo ute nesten inn jo. Liktye spesielt godt bildet der gyngehesten også er med :)