søndag 20. desember 2009


JulJULjulJUL...

Da er det vel på tide å dele litt av min julstas med dere. Hold dere fast; her i stuen har juletreet stått å glitret i over en uke. I år er det første gangen vi har et eget juletre, da vi reiser hjem hvert år. Men i år har vi hatt litt jul her før sjømannen mønstret på og jeg drar hjem. Juletrefot, julelys og må innrømme at treet ble kjøpt, og satt det opp sist onsdag. Jeg hadde ikke så mye juletrepynt liggene, men det ble da ikke så ille.

Jeg kom over noen ugler, som jeg ikke klarte å gå ifra. Er de ikke skjønne!!??

Nå er det ikke lenge til jeg drar på juleferie, og jeg gleder meg stort til komme hjem til mammas julepyntet hus, og tilbringe min dyrebare tid sammen med familie. Kommer det ikke noen innlegg i løpet av kort til, vil jeg benytte anledningen til å ønske alle en herlig julehøytid!!!

Ps: setter stor pris på kommentarene som blir lagt igjen. Tusen takk!

8 kommentarer:

Maria sa...

Arti å få pynta litt t seg sjøl å da, sjøl om man reise bort. Såg vældi fint å koseli ut:) ugla va nydeli...eg falt førr fristelsn å handla meg nånn sånne føgla eg, så eg måtta ha litt "juletre" eg å :P Gler meg t å møtes heim... Må væll bynn å pakk litt no eg. hoho :D

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så kjekt med deres førte juletre:) Bra dokk fikk feira litt før sjømannen reiste ut da, regner med dere ikke får feiret jul sammen da? Uglene var søte ja, husker mor hadde noen lignende på treet da vi var små. Men de tror jeg hadde mer farge på..

Håper du får ei trivelig jul hjemme med din kjære familie:) Klem

GundaM sa...

Så vakkert et bilde det øverste der!!

KOs deg hjemme hos mor, nyt dagene og oppvartningen ;)

Juleklem fra meg

Bird sa...

juletreet ble helt nydelig!Det er noe spessielt med et ekte juletre da- skaper en ekstraekstra go stemning!

nå tikker timene ine ned mot juleferie.....håper ferien blir hyggelig, avslappende og artig!

Elin - Varøyrampen sa...

Så fint du har d Rannveig. Skjønna godt du pynta litt tidlig,så man kan nyt pynten litt før man reisi heim:)
God jul te dokk:) Kanskje vi treffes i jula:)

Linn-Helén sa...

Så artig med ett juletræ i stua di :)
Fikk ikke ønska dæ god jul,så benytte sjansen her.

God jul.Kos dæ masse,så møtes vi på nyåret.

Juleklem :)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja nå er julen her og vi koser oss. Ønsker deg og dine en fortsatt god jul.
Stor juleklem:)

Bird sa...

venter på bilder av dine ûberkule lamper;)