torsdag 28. januar 2010

-for BAD BLOGGER!!
Ja, det er like greit å si det med en gang. Her har det virkelig vært dødt, og jo lengre jeg har utsatt bloggingen, desto vanskeligere har det vært å komme i gang. (Overskriften er inspirert av Bird)

Å når jeg først skal sette meg ned for å blogge er selvsagt kameraet strømløst. Så det blir lite med bilder i dette innlegget. Det vi da har fått gjort i løpet av denne tiden, er blant annet å henge opp de "nye" lampene som jeg kjøpte i høst. Vi hadde ikke lys over den kjøkkenbenken hvor man lager mat, så målet var å få godt med arbeidslys. Jeg er fortsatt usikker på om jeg synes det ble bra. Jeg gjentar hele tiden for meg selv at jeg bare trenger litt tilvenning. Synes disse lampene gir et utrolig kult uttrykk når de henger for seg selv, men vi har valgt å henge opp 3 etter hverandre, for å få best mulig lys. Men men... Bilder kommer.


Å når jeg først er inne på lys og belysning, så må jeg nevne at jeg fikk ei lys-bok i julegave fra ei av frøknene som måtte holde ut med meg, når jeg handlet inn 3 av den avbildede lampen over. Julegaven var inspirert av Københavnturen, og falt i smak!! Vurderer å ha et lampeinnlegg i løpet av hver måned, for å vise dere noen av de kule/styggkule lampene i boken.


Skal ta meg en tur innom dere! God helg ;)

4 kommentarer:

Linn-Helén sa...

Godt å sjå at du e tbake me blogginga igjen.Har venta lenge på ett nytt innlegg :) Blir spennende å sjå bilda av lampan :)

Bird sa...

ja nå sa du det selv! bad blogger!:) også du som har det fineste huset av oss alle....!

i inspirasjon fra kule-lamper-damen (dvs DEG;))har jeg bestilt meg ny lampe jg også- sponset av en med dårlig samvittighet for alt for dyrt hifiutstyr:D

God helg!!!!

Nina Rigmors Hus og hjem sa...

Spennende lamper, gleder meg til å se de!!
Som datter av lysmesteren synes jeg din lampe fasinasjon er helt fantastisk. Godt å høre at det ikke er bare i dette huset det tenkes på lamper!!
Ha ei flott og avslappende helg!

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Hei du:) Ja nå var det en studn siden sist, men det er godt å se at du holder liv i bloggen din;) Gleder meg til å se lampene når de kommer på plass! Kan tenke meg at det blir veldig stilig på kjøkkenet deres. Har dere forresten skiftet ut kjøkken, eller har dere det som var da dere kjøpte. Begynte bare å lure, for jeg syns å huske du har skrevet noe om det en gang..?

Vi gleder oss veldig til USA-tur ja:) Håper jeg finner noen kjekke interiørbutikker der borte:) Aner ikke hvilke butikker de har der, men prøver å orientere meg litt på forhånd på nettet. Vi skal jo besøke edward og lillemor m/fam så det blir veldig stas!! Håper vi snart kan ta en tur til trøndelag og, hadde vært så kjekt å truffet dere igjen! Oj, ble visst i lengste laget dette her.
Jaja, håper du har ei god helg:)
Vi "snakkes";) KLEM