mandag 14. desember 2009

Adventskrans fra vinterland!

Det ble dårlig med adventsstake i år. Hadde egentlig satt 4 lilla lys på et brett med hvite lys, som allerede sto frem. Det var egentlig bare en midlertidig løsning under frokosten 1. søndag i advent. Jeg synes det var så trist å se på de lysene som ikke var tent, og ettersom jeg synes hele advensstaken var "useriøs", så tente like så godt alle.... Noe som ikke er lov! Så alle lysene har forlengst brendt ned. Kom over denne adventskransen på DesignMe (bildet over er hentet fra denne nettsiden). Synes den er nydelig! Lover meg selv å ikke jukse neste år..

5 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Hehe, ja jeg har også vært frista til å tenne alle lysene i adventsstaken. Ser så stusselig ut, særlig når det bare er et lys som er tent. Men denne "vinterlige" lysestaken var lekker!! Krysser fingrene for deg om at den kommer på salg;)
klem

Maria sa...

Den e heilt nydeli... syns dæm abselutt burda sett ne prisn etter jul:P
I næste uke e d juuul....gler meg t vi samles heim :D
D bli kos!

GundaM sa...

Er innom og sjekker om innlegget mitt er på bloggrollen din..HIhi, neida men det var ejg ;)

Delikat stake du viser frem her da, selv har jeg glemt staken vår og bare ett lys er tent på den.Må ta to til i løpet av kvelden/uka...Du sku ha kommet hit og lært emg opp!

Ha en fin uke videre;)

Bird sa...

oi den så flott ut ja....du har jo et år på å spare da;)

Bird sa...

forresten- blir ikke innleggene mine oppdatert hos deg nå heller? ser det er fleresom skriver det.......kjedelig det da....menemn er vel ikke så mange som gidder å lese uansett:)