fredag 11. september 2009

La det bli lys, og det ble lys!

Her i huset går det med en del stearinlys, og etterhvert fikk jeg meg ikke til å kaste "restene". Så det ble til at jeg samlet alt av stomper i skapet, med en følelse av at det kom til å bli liggende til det ble kastet...

Må innrømme at jeg overrasket meg selv, når turen gikk ned i containergirl for å gå tilanskaffelse av en gammel kaseroll. Sjømannen foreslo en gammel kjele i stedet, noe som viste seg å fungere kjempegodt. De to gule koppene ble forresten også med hjem, herlig farge!

... working prosess...
Jeg kastet oppi noen duftlys, for litt ekstra stemning :)


Det ble ikke noen kopp-lys, men kanskje neste gang. Jeg kommer nok til å gjøre dette flere ganger.

God helg Y

4 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så smart idè! Det har jeg aldri tenkt på. Fine, personlige og ikke minst "miljøvennlige" lys:) God helg til dere!! klem:)

Merete sa...

så oppfinnsom veit du. Æ bli heilt imponert her æ, fantasilaus som æ e. :)

Bird sa...

Gleder meg til å prøve det samme!, kanskje dette blir årets julgave til mormødre og andre vanskelige gavemotagere....?;)

GundaM sa...

Smart og praktisk!

Hjemme fra utstillinga nå og venter på fårikålen på ovnen,) Stikk gjerne innom stabburet oppi dalen her men ble litt tam for min del den borddekkinga der nede da...

Ha en fin lørdagskveld der ute!