søndag 13. september 2009

Gult er... MEG!

Det er lite nytt i hjemmet fortiden, da jeg ikke vil ha det så mye ting og tang fremme, og jeg kan ikke kjøpe nytt, og gjemme bort det gamle. Skap og skuffer er fulle! Jeg har også en plan om å spare penger til jeg skal på jentetur til Köben i oktober, men det er ikke lett.
Rett etter at jeg startet dette sparetiltaket var min søster og jeg var på bytur, noe som ikke spesielt lurt... På den 2. butikken vi var innom, Bolia, kjøpte jeg denne herlige skåla, og annen kreasjon av en lysestake, som minner om noe Mette Marit engang har hatt på hodet.

Jeg digger denne gulfargen!!

Det er utrolig godt med helg, og plutselig hadde jeg 2 prosjekter pågang denne søndagen. Litt usikker på hvordan resultatene blir, men skal holde dere oppdatert.

YYY

5 kommentarer:

Bird sa...

fiiine smågodt skåla di ja, som gutta mobba litt med:) Ikke bry deg om dem- de skjønner seg ikke på sånt!!

Den var knall!!

Prosjekt?? hm, spennende!

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

gult er kult! stilig skål! ja, helg er herlig men den går så fort :/ denne helgen føler vi at vi ikke har fått hvilt oss ut, så vi har faktisk lagt oss allerede!! (kl åtte!) men ligger med hver vår pc og surfer litt før vi slukner helt:)

krøllemama sa...

Likte den:)
Gleder meg på de andre prosjektene:) Begynner på nye prosjekter i morgen:)

GundaM sa...

Nydelig gulfarge og form ;)

Kos deg med prosjekter!!

Maria sa...

Skåla di va heilt nydeli...skolla gjærne ha hatt ei sjøl på kjøkkenborde! Gult E kult!:)
Gler meg t å sjå kolles næste prosjekt vart:) Kramkram