torsdag 4. juni 2009

Våger jeg??!


ja, dette er meg!! Jeg kan like godt innrømme det med en gang. Her under ser dere skiltet jeg laget for en tid tilbake. Hadde det litt kjedelig en kveld, så satte meg med for å klippe litt, men som dere ser burde jeg også ha limt litt... Det ser ut som jeg har spydd ut bokstavene, men det sto en gang velkommen!


Jeg var ikke fornøyd med resultatet, så det ble hengt opp midlertidig. Med tiden har bokstavene begynt å leve sitt eget liv!! Det værste er kanskje at det henger der ute enda, og kommer sikkert til å henge slik leeenge. Det er typisk meg!

Men dog så slurvete jeg er, så skal jeg ikke klage. Jeg fikk disse herlige blomstene her en dag, som absolutt frisket opp hjemmet, tusen takk Bird!
Kanskje litt tidlig ute, men god helg ;)

3 kommentarer:

Merete sa...

aldri for tili å ønsk go hælg :) å æ synes skiltet ditt e vældi sjarmerende. må humre litt kvar gang æ sjer de...så æ sei KEEP IT! ;) go hælg, snuppa.

Bird sa...

litt humor i hverdagen sier nå jeg!! I ditt ellers så plettfrie hjem passer det godt med litt kaos!:)

Det kortet passa jo til brettet ditt det jo!

GundaM sa...

Stilig velkommenskilt spør du meg, med humor!!!

og så snill Bird er da;) Ha en riktig god helg!