lørdag 6. juni 2009

Endelig helg...

Her avsluttes en hærlig lørdag på amrikansk vis; cola med vaniljeis.

Min sjømann har satt sine bein på landjorda igjen, så i dag har vi vært på blomsterhandling, cafébesøk med venner, plantet blomster og kost oss med god mat. For en hærlig måte å bedrive en lørdag på!
Margaritter i en kurv fra kid. Har en plan om å få den på veggen i morgen.

Ikke nok med det, men har også tenkt å plante lupiner og gressløk. Jeg er vel egentlig litt sent ute, men jeg håper det går bra. Har egentlig ikke peiling på dette med blomster, så hvis noen har tips eller råd så gjerne det! Forresten tror det blir et blomsterbed på meg i morgen. Noe jeg bør tenke over i den forbindelse?? (annet enn å plante noe som tåler en støyt..)

Heij nu!

4 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Å, det høres ut som dere har hatt en deilig lørdag. Godt å ha sjømannen hjemme tenker jeg:)

Ang blomster er nok ikke jeg den rette personen å spørre, jeg nikker bare på hodet å sier "ja, det går sikkert fint" :) Men lykke til med nytt blomsterbed, det blir sikkert fint! Gøy å holde på ute når været er bra!

Fortsatt god helg t dokk:)

GundaM sa...

Du har en type som pendler skjønner jeg ;) det gjorde Mr E også i 12 år før han flytta for godt, deilig være to , sover så godt da ;)

Takk for koselig hilsen inne hos meg!

Elin - Varøyrampen sa...

Cola med vaniljeis????

irina sa...

Fine ting i innlegget under :)ha ha

Cola floats ...hmmm deilig !!