torsdag 5. mars 2009

Snart helg...


I frykt for å bli en helgeblogger, legger jeg ut et innlegg... Ikke at det er noe galt med å bare blogge i helgene! Men jeg hadde en plan om div. innlegg, som er ut til å bli utsatt enda lengre...
Hverdagene går så fort! Dette er første dag på sofa'n denne uken, og noen lurer på hva jeg bruker tiden min på...!
Sjømannen har enda ikke kommet hjem, så vi har ikke kommet i gang med operasjon; kjøkkenplate, men håper jeg klarer å ta en avgjørelse og iverksette det hele når han har kommet seg på land. Jeg lurer litt på om jeg skal prøve og male den først for å se hvordan det blir, så ev. få tak i ei ny hvis det ikke blir bra. Så da er det bare å tenke ut et kul/stilig/passende farge. Jeg ser for meg noe i glans90, men ettersom glassplaten også er så skinnende, hadde det vel egentlig være bedre med noe mer kontrastfylt...
I morgen er det ukas siste arbeidsdag, deilig! Etter jobb er det hyttetur med kolleger. Jeg hadde en plan om å muligens dra hjem, hvor hele familien er samlet. Synes det er lenge siden sist... Men hyttetur blir bra, så farer kanskje turen hjem neste helg.
Nyt helgen!

5 kommentarer:

GundaM sa...

Neimen så herlig et bord !

Innom og ønsker deg god helg, selv drar ejg snart til sverige;)

krøllemama sa...

Skal du male platen eller skal du male bakgrunnen?? Er ikke helt for å male glassplaten om det var det du tenkte?? Kan hende Jeg misforsto her da..;) Hehe..

klem

mitt hus sa...

Det var benkplaten jeg tenkte på.. Har hørt at gulvmaling er egnelig.

krøllemama sa...

Ah.. men da er jeg enig i det med glans.. kan bli for mye av det gode.. test ut det på en prøvebit da vel..;) Kan jo hende det er helt fantastisk

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Iiiiiiiiii!!! jett om eg glise nå!!! eg fant pluselig DEG her!!! ante ikke at du blogga, men så gøy! Har lest og sett bildene, og kommet frem t at d ER deg! så gøy, nå ska eg jammen følge med på ka som skjer i "mitt hus" på stjørdal!

Enormt sjarmerende bord du har fått tak i...dåååån! vil og ha!! hihi:) Håpe alt e bra med dokk!

stoooor klem