søndag 1. mars 2009

Da er helga snart over...


Det ser kanskje ut som jeg har lekt meg med snacks-skåla...
Men dette er da mitt "ostepop-smykket"!

Jeg ringte her en dag til denne frøkna og ba hun sette av en ettermiddag til å vise meg dette med å tove med filtnål. Det er nemlig noe jeg har hørt både hun og mamma snakke om, men jeg har liksom ikke helt forstått hva det gikk ut på...

Maria stilte opp, og der satt vi med hver vår nål. Det var utrolig enkelt og en nesten litt hjernedødt når du først viste hva man skulle lage. Jeg lagde da dette smykket...


Så på lørdag bars det ut på byen med dette smykket, røde negler og brune støvletter. Måtte jo bruke det når jeg først hadde laget det... Etter en koselig middag på Egon var det rett bort til Olavshallen på "Koht på scenen".

Det var et litt av et show, og litt av ei dame!! Jeg og resten av salen lo sammenhengende i 90 minutter.

7 kommentarer:

Bird sa...

hjernedødt, men utrolig kult!! hadde ikke du sett etter noe i den fargen en stund og da?

krøllemama sa...

Herlig..:) jeg digger smykket ditt bare mer og mer..;) Må lage meg et slikt et selv, bare i grått da.. siden vi har bare de to fargene.. hehehe

mitt hus sa...

jo, er meget fornøyd med fargen!!
Selve smykket ble ikke akkurat slik jeg hadde sett for meg, men men...

Jeg er veldig glad jeg valgte å ikke tove kulene i "fulgelort" fasong.. ;)hihi

Merete sa...

Sammenhengende i 90 minutter hørtes litt drygt ut ja...for æ kjæm på nån minutter med fullstendig flauhet. :) som for eksempel da ove og albert mått sitt å rop: "HÆRREGUD, KOR Æ ÆLSKE DÆ", å for ikke å snakk om hain me godteposen på skjeiva... ;) F-L-A-U-T-!

Anonym sa...

Så flenk du har vorri! Herre vil eg å lær :D

krøllemama sa...

Maria: Jeg holder "kurs" da vettu.. Hjemme hos Rannveig..;) Så det er ikke noe problem..;) hehe

GundaM sa...

Neimen så kult og gult ;0)
Lenge siden ejg har sett deg nå, travel d uog sikkert. Og snart er det helg, igjen ;0)

Klem fra meg og hils;)