søndag 22. februar 2009

Her skjer det ikke stort...


Det har vært dårlig med blogginnlegg for tiden. Det må jeg beklage. Jeg har ikke gjort så mye her siden symaskina streiket. Og jeg har fortsatt ikke fått det helt som jeg vil ha det her hjemme, og jeg tror det er det som suger litt av drivkraften ut av meg. Jeg må vel frem med jerntabelettene mine igjen...

Helga har gått utrolig raskt! Hadde planer om mye her hjemme, men må innrømme at jeg har en tendens til å sove bort dagene. I allefall så endte dagen i dag opp på sofaen med ei ny bok...

I bakgrunnen av bildet så ser dere enda en ting som går tregt her i huset. Glassplaten som står opp langs veggen, har stått der i godt over et år!!! Planen er en gang å få den over kjøkkenbenken, men først så tenker vi å legge ny benkplate. Og ubestemt som jeg er, så tar det tid... Sist jeg snakket med sjømannen min så kunne han fortelle meg at han skal gå løs på prosjektet når han kommer hjem, så da må jeg ha planerne klare. Det vil da si at jeg må bestemme meg for benkeplate. Den må ikke være så tykk, da glassplaten er bestilt etter mål. Jeg har vært innom alt fra heltre til betong. Har noen forslag??

Jeg har forresten hatt problemer med å legge igjen kommentarer den siste tiden, og det har vært flere ganger jeg ikke har kommet meg inn på min egen blogg. Det er ikke meningen å være overlegen, synes det er fint å lese det som skjer rundt omkring. Håper det kommer seg.

Ønsker alle alt godt!

8 kommentarer:

krøllemama sa...

Hva med stein da? Synes det er ganske så fint jeg, men det er vel dyrt?

Merete sa...

ane æ ein ikea-tur?? ;) å æ har å problem me å legg ijæn kommentara...

krøllemama sa...

Ja, æ vil på ein IKEAtur igjen..;)

Bird sa...

Sjekk den godteskåla! Heeelt etter min smak:)mmm
Hvis det er av interesse så er jeg toppfornøyd med min heltreplate. Det var litt styr med oljing og pussin den første mnd, men nå er det ingenting. Den som er rett under vinduet har blitt lit bleika i forhold til de andre da, så må vel til å olje litt igjen.....
Betong tror jeg hadde vært rått, men tror det er dyyyrt. Og det kan jo være lurt å ikke tenke sååå dyrt etter som dere sikkert ikke skal bo der forever....? Det var nå min grådige tankegang...

mitt hus sa...

Ikea, du merete, det var ikke noe hint om en ikea-tur nei.. Kan ikke se at det frister, enda det var meget koselig på sist tur.

Godt å høre at det ikke er så mye stress med oljing av trebenkeplater som jeg synes mange "banker" inn i hodet mitt.
Jeg tror også at betong blir litt i det dyreste laget.

Godt å lufte det. Det er ikke akkurat så mange å diskutere det med her ved min side.

krøllemama sa...

Forresten.. mamma har et slikt betongbord.. rundbord... du må jo værr hinsides forsiktig når du søler ting på det da.. men du behandler det vel på en annerledes måte enn et stuebord.. men de kjøpte det i sverige.. kjørte over verdal for å unngå toll.. hahah.. eller tull da..;) billigere i sverige vettu

GundaM sa...

Benkeplate i betong høres jo litt rått ut da, har betong under skapene vi da emn ble litt tam i fargen så jeg mala de med tavlemaling så nå er desvarte men ejg liker de godt ;0)

Har og hatt problemer med å kommet meg inn i egen blogg,også å kommentert men har funnet ut at det går an å komme seg inn via andre blogger;) Dersom du f.eks går inn i en blogg du vet lenker deg kommer du inn via den ;)

Ha en fin søndag videre, ikveld skala jeg legge inn noe herlig i containerbloggen !

GundaM sa...

Du, for noen skrivefeil men du skjønner jeg er litt bizzzzzzi