søndag 15. februar 2009

oppgitt...

Som dere ser så har jeg ikke så mye annet å ta meg til. 2 innlegg på en dag! Men vil fortelle hvordan det ligger an på syfronten..... Håpløst! Jeg kommer verken fram eller tilbake. Tråder sitter seg fast, ryker og fordobler seg. Nabo'n var så snill å ta en titt på det, men vi konkluderte rast at det måtte være noe galt med maskina, og ikke oss. Jeg var nemlig redd det var noe galt meg med. Så prosjektet blir utsatt inn til videre.

Ser ut som det blir lite med sykvelder, Bird, enda hvor artig det høres ut!

Er det noen symaskin-kyndige der ute?? Tar gjerne imot råd eller veiledning før jeg pakker sysakene og tar det med inn til byen.

Nå skal jeg kose meg med "himmelblå" og ....

Ønsker dere ei fin uke!

1 kommentar:

krøllemama sa...

Jeg er ganske så flink..;) tror jeg i alle fall..;)