søndag 15. februar 2009

YYYY Love YYY

Joda, jeg hadde en plan om å gjøre ferdig veske-prosjektet mitt, men symaskinene har jobbet i mot meg siden jeg tok kveld på torsdag. Nå har jeg gått fullstendig lei av å prøve å skjønne meg på det (noe som sikkert bare er en filleting).

Har ropt om hjelp, så håper nabo'n hører meg, og kan hjelpe meg ut av knipa...

Siden sist har d vært den store Y-dagen. Jeg hadde (for første gang på mange år) min kjære hjem. Han hadde fått med seg hvilken dag det var. Han måtte ut å kjøre en tur alene, som han sa... Han kom tilbake stolt med et stort smil, og en gave bak ryggen: -vil du værra minj valentine??

Han er til å spise opp! Hver gang jeg får noe, må han gi det til meg med det samme, ivrig. Så der sto jeg på badet med gummihansker og vaskemusikk på full styrke, og åpent gaven min.

Han kjenner meg visst godt....


Da har jeg endelig fått Bruce i hus, og ingenting er så godt som Troika! Skal nyte gaven i lange drag.

Jeg tror min valentine ble like glad for gaven han fikk...

3 kommentarer:

Bird sa...

næmmen hællan så koselig da:)!!! vi tok en valentinestur i skogen vi da, med pølsegrilling og påskeegg(du vet de i de lilla egg-kartongene..mmm)

Gleder meg til å se det såkalte veskeprosjektet ditt! Kanskje vi skal ta en sykveld snart? kan jo være greit med litt hjelp og veileding fra hverandre!:) Har ei skjorte jeg tenkte å sy inn litt, så du er hjertelig velkomen til å hjelpe meg, med dine kreative hender!:)

Merete sa...

Så søt hein va :) de eineste æ fikk va ei flaske me möllers dobbel(som hain hadd brukt mine pæng på å kjøp) pluss ein liten tale om "handelsstandens forsøk på å kommersialisere en amerikans skikk i norge, på linje me halloween." jauda...

krøllemama sa...

Bird: En valentines tur i skogen.. hahah.. du er festlig..;) Jeg tenkte nok noe helt annet enn en vanlig skogtur..;)

Jeg og min kjære er ikke den som feirer slike ting, men på søndagen gikk vi oss en tur i byen, vi stoppet på diner'n og han kjøpte milkshakes. Dro deretter på kino: The duchess, veldig bra film;) jeg så på kjolene, han så på Kiera Nightley (ikke sikker på etternavnet) hehehe.. Vi hadde en fin valentinesdag/søndag;)

Herlig at Per Ø er så søt.. men det hadde jeg nesten forventet av han da..;) hehe.. romantisk fyr..;)