onsdag 18. mars 2009

Noe skjer....

men vi vet ikke helt hva! Det hele startet med at vi skulle få ordnet benkeplate på kjøkkenet og få opp glasset som skal være over benken (dette er nevnt i tidligere innlegg). Når vi først skulle kjøpe ny benkplate begynte vi (les: jeg) for alvor tenke over hvor lite pene kjøkkenskapene er. Kanskje vi skal kjøpe nye dører til innredningen? kanskje ny innreding og kjøkkenløsning?? Hvis vi først skal kjøpe nytt kjøkken, burde vi ikke da kjøpe nytt gulv?? Slik har vi spekulert fram og tilbake.


På mandag etter jobb tok vi noen kjappe mål og dro til Ikea (egentlig var vi for sliten til å i det hele tatt foreta noe som helst). Vi satt oss med ved de pc'ene som sto der, og der satt vi til vi var meget sur og lei. Det var ikke gøy i det heletatt! Tilslutt tok vi til fornuft og dro hjem. Uten å ha kommet noe lengre. På vei gjennom Ikea fikk min kjære et utbrudd når vi kom til bilde og lysavdelingen. -Hærregud, må d verkeli lokt så jævli her!!! Så sliten og lei som jeg var fikk han beskjed om å holde kjeft. Trivelig tur!





Det ble ikke nytt kjøkken på oss, men nytt gulv!! Vi har vel egentlig gått å snakket om det siden vi kjøpte huset, men lagt det litt fra oss. Men nå var det på tilbud, og denne hvitpigmenterte eike parketten synes vi så fin ut. Jeg har egentlig alltid hatt lyst til å legge tregulv, men det får bli siden...




Tror det blir bra :) Akkurat nå ser hele øveretasjen ikke ut! Kjøkkeninnredningen er litt her og der, sofa, planter, lamper og alt står i hulter og bulter. Håper vi snart får orden på det, da vi venter helgabesøk.



Ha en fin kveld, og takk for at du stakk innom:)

6 kommentarer:

GundaM sa...

Javisst, nå var det på tide det skjedde noe her inne...Hihi

Lokta rart på Ikea...HUttitu, tro hva det lukta inne i butikken min da ;)))

Flott gulv, sikkert enkelt å vaske og straks er det helg!!!

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

hahaha, eg må le! syns eg ser dokk på ikea der...hihi:)

Men bra det blei nytt gulv på dokk i alle fall, ser jo veldig bra ut så langt:) Komme t å bli mye koseligere enn det (belegget?) som var fra før!!

Håpe du legge ut bilder av det ferdige resultatet, og blir spennende å følge med på ka som skjer på kjøkkenfronten!

God helg og hils din kjære:)

Merete sa...

de såg dritbra ut. æ vil å ha sånt gølv.åsså skjønne æ pø ganske godt. typisk ikea å sett aill der duftlysan rett før du ska ut, når du har slitti dæ ijænnom 2 digre etasja, e sliten, begynnende haupin osv.. :) men kjenne mæ sjøl så godt at vegard hadd fått samme svar hain å, vess hain hadd prøv å kommentert de :D

krøllemama sa...

Haha.. Da jeg så på bildet du tok nå, kan jeg ikke huske hvordan det så ut tidligere..;) Dere har alltid hatt det fint hjemme.. misunner akkurat det der.. Jeg har lyst til å flytte, hvor det ikke er mugg i vinduene, dusjen, badet.. Hvor det er pent rett og slett!!!;) haha.. men føler meg som hjemme hos dere da;)Kan jeg få flytte inn hos dere??;)

Bird sa...

ÅÅÅÅ æ e så messoinneli!!!!:(

GundaM sa...

Siden det ikke går kommentere på innlegget over skriver jeg her, igjen;)))

Jaggu meg på tide den glassplata kom på plass du, phu nå kan jeg pust ut ;) Hihi

Grattis med ny stilig radio, og mannfolk og tvèr, vedder på den er svær...