søndag 22. mars 2009

Før & etter... (da snakker jeg ikke om gulvet...)

Her i huset har vi hatt besøk hele helga. Utrolig koselig med familie! Det ble en kamp mot klokka for å få huset i nogen lunde orden til Børre og May Iren med familie sto på trammen. Når jeg kom hjem fra jobb på fredag var det så vidt jeg kom lengre enn opp trappa. Alt av innhold i kjøkkenskap og møbler sto på alt av overflater, i et eneste stort rot! Det var ikke noen plass å sitte eller stå, så da var det bare å brette opp genserermene og starte. Fikk kjøpt oss litt tid, som vi utnyttet godt, så det var ikke så ille da de kom. Hver gang de har tatt seg en tur har vi hatt noen store prosjekter gående, så er spent på om de ser råd for å ta turen igjen, eventuelt hva vi tar for oss da... (Kanskje dere burde komme oftere?? :)


Nå skal julekransen ned fra ytterdøra. Ja, jeg vet jeg er treg, men... ville gjerne erstatte den med noe, da det ikke akkurat et trivelig inngangsparti...

Jeg fant et bilde vi hadde liggende. Jeg tror vi har fått det i julegave for noen år tilbake, men det har liksom ikke funnet veien til mitt hjerte...

Med litt spray, klipp og lim ble dette resultatet. Ikke akkurat fancy, men...

3 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

eg syns det var fancy eg! orginalt og kult:)

krøllemama sa...

skjønner ikke helt hvor dere får den kreative delen fra???

Bird sa...

oi nytt velkomst skilt også! spannande! Det så kjempe fint ut! Artig å kunne bruke det man har, og ikkekjøpe nytt alltid...