mandag 23. mars 2009

På tide....

Jeg har en tendens til å kjøpe rammer jeg synes er fine og lar de ligge på kontoret. Jeg setter nesten aldri bilder i de! Jeg liker ikke å bestille bilder etter mål, og generelt skrive ut bilder. Hvis det jeg har for hånden ikke passer, så kommer det heller ikke i ei ramme. Men vil allikevel prøve å gjøre et forsøk...



Vi har fått et kjempefint bilde av onkel og tantebarn, som det var på tide å få gjort litt stas på. Det ble satt inn i ei fin ramme jeg har kjøpt hos containergirl for 1.5 år siden... Det kostet meg kanskje 20kr. Jeg la tapet i bakgrunnen slik at det skulle ta seg litt bedre ut.

Det ble da ikke så ille, og som dere ser så prøver jeg... :)

Ha ei fin uke!!

4 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

kjempekoselig ramme! god idè å bruke tapet bak!

God, ny uke til deg også:)

GundaM sa...

Så flott det blei og så artig du ikke satte inn bildet i vater!!!

Ha en flott søndag videre der ute;0)

Bird sa...

Hei! Jeg trodde jeg hadde kommentert ditt siste innlegg, men det hadde jeg ikke nei! Endelig et bilde!!:)Det gjør seg det sjø!:) Det er så vidt jeg greier å gå fra sånne rammer på bruktbo osv...men faren er at de hoper seg opp i skapet. (Fikk endelig brukt noen av dem til mitt prosjekt soverom da..)

Gleder meg til å se det nye gulvet deres også, selv om jeg kommer til å bli påskegrønn av missunnelse......................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Får vel komme på kaffebesøk en kveld snart kanskje??

La merke til at bilde ikke var i vater som Gundam sier ja...var det bevisst eller?:) hehe...

mitt hus sa...

Ja, nå kan dere spekulere... :)

Det var faktisk meningen at bilde skulle stå litt på skeiva. Jeg synes det så litt kult ut, men han her hjemme kommeterte det han også; jo, det vart fint, men det e vældi sjeivt!

Og du, Bird, er hjertelig velkommen på kaffe ;)