lørdag 7. februar 2009

frustrert...

Jeg nevnte tidligere at vi har flyttet om her i vårt lille hus. Det ble mer praktisk i forhold til sitteplasser, men må innrømme at jeg sliter med å få det slik jeg vil ha det!! Opplever omgivelsene som rotete. Håper jeg får pågangsmot til å prøve å få til noen forbedringer i løpet av helgen, noe som blir vanskelig ettersom hele helgen er fullbooket med barndåp og annet...

Beklager, men det var dette som gulpet opp når jeg satte meg ned for å forme et innlegg...

Ønsker alle ei trivelig helg i gode omgivelser ;)

4 kommentarer:

krøllemama sa...

Hehe.. du er jo egentlig veldig nøye da:) Men det er det jeg liker ved deg da:) Du er så søt:)

Merete sa...

Æ synes de vart vældi kosli når dåkk flytta om. :)

Bird sa...

du Rannveig, du Ranneig du har det så fint at! Syns det ble veldig koselig når dere satte sofaene sammen, og lesekroken så jo bare helt herlig ut. Men skjønner problemstillingen, for jeg sliter igrunn med det samme....det blir noe annet når vi får het stort hus å boltre oss i vettu! (om åttåførti år)

Bird sa...

.......et helt stort hus......har det litt travelt med skrivinga noen ganger serru:)