torsdag 12. februar 2009

vromm...

Jeg har lenge gått å skuet bort på arbeidsplassen min, men i går tok jeg mot til meg. Jeg nærmet meg mitt nye kjøretøy forsiktig med lette skritt... Satte meg ned ved det lille kjøkkenbordet, og begynte å bla små-febrilsk i blader og bøker etter ideer som trengte lite materiale og enda mindre kunnskap...

Prøvde meg først på å sy et hjerte. Det ble mislykket, kjørte hele hjerte-runden med klampen i bånn, noe som ikke var et sjakktrekk. Så sydde jeg ett til, det ble bedre. Men hjerter..... KJEDELIG!!

Så saumfarte jeg fort igjennom klesskapet mitt for å se om det var noe der jeg kunne bruke som materiale eller sy om, men det uten hell. Så sjekket jeg de andre skapene. Når jeg kom til skapet i gangen, fant jeg ut at der var det noe jeg kunne ofre til et lite prosjekt.

Jeg brukte laaang tid på å tegne, klippe og spekulere. Jeg er fantastisk flink til å bruke lang tid! Men håper at mine fremtidige sykunnskaper vil redusere den sytiden med tiden.

Utover kvelden ble jeg kjempeivrig. Jeg hadde ikke tid til å legge meg. Jeg ville bli ferdig, slik at jeg kunne begynne å bruke resultatet... Men måtte tilslutt hive inn hånkledet, dusje og legge meg. Men håper jeg får gjort meg ferdig i kveld.


Ønsker alle ei fin fin helg!!

1 kommentar:

Bird sa...

oi så spennende!! beklager at jeg var så kort da vi møttes på bilioteket, men var VELDIG stressa! håper jeg kan gjøre det gått ijen når livet mitt er tilbake i normal gjenge om et par uker!!?