tirsdag 3. februar 2009

Nytt på nytt...

Her skjer det ikke stort. Har holdt meg litt unna symaskina, i frykt for å ødeligge det lille forholdet vi har bygd opp. Så jeg prøver å få unna litt på strikke fronten i stedet. Jeg har mange påbegynte prosjekter, men med meg så tar det tid! Det ender vel opp med at jeg starter opp noe nytt på nytt...

I går ble det arrangert en ny strikkekveld. Det var meget hyggelig, noe de nydelige jentene skal ha all ære for ;) Det ble en kveld med mye hyggelig samvær og lite strikking, akkurat slik en strikkekveld skal være.

Etter som skrikkekvelden ikke gav de store resultatene, vil jeg gjerne vise dere hva min søster og jeg tryllet frem for noen helger tilbake. Da hadde vi nemlig VERKSTED. Vi samlet alt vi hadde av div. gjenstander, materiale og mot...

Her ble ei kjedelig Ikea-lampe forvandlet til en snasen liten sak ;) Vi ble meget fornøyd! (som jeg nevnte, Bird, så har du ikke sett det siste av de serviettene ;))

Det ble også laget noen bilder, men de glemte jeg helt å ta bilde av (+ at de var ikke helt ferdige, så mulig det kommer noen bilder siden).

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nydeli lamp;) hehe... d vart så eg bytta fotn på den lampa, vart litt minner IKEA da:)

mitt hus sa...

D vart så du gjor d ja.. Vart væl knaill kain eg tænk meg t;) Har så løst t å ta meg ein tur!

krøllemama sa...

Så bra Rannveig:) Flink du e:)Derre vil æ å vær med på:)

Bird sa...

Har et par vinduslamper i huset på prærien som jeg skulle shina opp litt....kanskje dette var en ide ja....har fundert lenge på samme teknikk, bare med stoff, men finner aldri noe jeg synes passer...

Den der ble jo finfin da!!

irina sa...

Så flinke dere er da!!

Lenge leve kreativiteten !!

irina

Merete sa...

Vældi bra... Å æ elske de nye bilde på toppen... vældi bra :)