lørdag 16. mai 2009


I'm Alive!!!


Vil bare vise tegn til liv her inne.

Nydelige tulipaner??!! Jeg elsker tulipaner i denne farger.

Frisk og fin!

Her ser dere mitt nye skinn og Rydéns lampa min.

Det har blitt min favoritt plass i stua, herlig å kjenne det deilige, myke skinnet mot huden...

(På bilde ser dere at lappen fortsatt henger på lampen. Den ikke fungerte da jeg kom hjem, men nå har mannen i hjemmet fikset den, så lappen er borte...)

Jeg setter stor pris dere medbloggere og lesere av bloggen!

Ønsker alle ei nydelig helg!

6 kommentarer:

Maria sa...

Nydelie tullipana:) Skinne å lampa vart jo så fint da, verkeli ett godt kjøp. Bra du har ein handyman i hus:)hehe Vi ma ta oss ei sånn helg ijæn, gler meg allerede:D

GundaM sa...

Phu, endelig et tegn til liv ja!!!

Så flotte bilder da, likte spesielt det øverste, spennende;)

Håper du får en flott 17 mai, selv er ejg med og arrangerer iår for siste gang, skal bli deilig være ferdig med det.

Klemmmz

krøllemama sa...

Ja, det er kjempefint med blomster i stua. Jeg ser at orkideen min holder på å få ganske store knopper..;) hehe.. artig;)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så fine bilder! Virkelig flotte tulipaner, og den sittekroken så skikkelig avslappende ut! Kos deg:)

irina sa...

Så fine bilder....og så masse fine ting...speil, lampe..... og skinnet off kårs !!

Klem

Bird sa...

wow cool lamp!

tenkte jeg måtte være litt internasjonal:) den var virkelig stilig assa!;)