tirsdag 21. april 2009

Shop to you drop!


Ja, slik er det når man først er i by'n! Min herlige søster, som jeg har nevnt i tidligere innelegg, bor ikke akkurat der hvor interiør står i sentrum innen handelsvirksomheten. Så med mindre hun vil innrede med Black Design, må hun benytte anledningen når hun først har anledning...

Den nydelige Kartell-lampa er vel ikke til å unngå å legge merke til!



Her ser dere bilder av noen av hennes helgainvisteringer. Det blir litt når man må fornye hele leiligheten på en lørdagsformiddag! Lørdag er forresten ikke en egnelig handledag!! Det kryr av folk (i veien)!


Håper du blir fornøyd, og at du får det slik du ønsker, frøken!



Nå må jeg flytte fokuset fra blogging og tilbake på arbeid.

Hej nu!

8 kommentarer:

GundaM sa...

Stilig lampe ja!!

Og handletur på lørdag..? Aldrigen mere, det er jo pyton. Og mangler vi noe av mat på lørdag har jeg begynt sende min mann ;)

Travelt på¨jobb, begynte en ny dame der igår. Litt rart, er jo vant til å gå og sulle sjøl...

irina sa...

Heisann !!

Visste ikke at de solgt Bourgie i den fargen.
Var dere på interia ??
Og ser gull lysestakene fra Kremmerhuset ble med hjem.
masse lekkert !!

Irina

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Wow, her snakke me shopping ja! Alltid gøy å shoppe nye ting til hjemmet!! Utrolig lekre ting du har fått tak i. Er det til din kåk eller søstersen? Dere har jo god smak begge to:)

Maria sa...

Va koseli i helga ja Rannveig...storkosa meg:) Eg må særriøst fløtt nærmar! hehe

Eg håpa eg bli førnøgd ja...gler sånn t eg ska oppover å få sætt på plass både lampa å alt d annere eg har kjøpt.

Håpa dåkk kosa dåkk på tur i helga:)

mitt hus sa...

Litt treig til å svare, da jeg har vært borte noen døgn. Ja, alt på bildene var til leiligheten til Maria.

Og ja, Irina, vi var på interia:) Det var bare der de hadde lampen. Det var flere steder de ikke vise om den hvite Bourgie'n, så du var ikke alene om det.

Bird sa...

å maria- kan ikke du invitere mneg til blogge din??:) har en følelse av at du har det ganske stilig hjemme.....??

Maria sa...

Om eg ein gång årke å lag meg blogg, ska eg inviter deg Bird:) No går d mæst i å sjå kelles dæm anneran har d:)

Lise sa...

AH! Jeg ELSKER Kartell-lampene. De er bare helt skjønne!:)