søndag 19. april 2009

Jeg ble utfordret...

... av denne herlige, strikkeglade frøkna til å legge ut mitt 6. bilde i mappe nr. 6, og sende utfordringen videre. Her ser dere bilde fra 1. etasje rett etter at vi kjøpte huset. Den grønne presseningen ligger på, og det er klart til maling av tak. Legg forresten merke til de herlige listene som er malt i bæsjbrun.

Sender utfordringen videre til:

Portveien 2

Fugleburet

Krøllemama

Sirispurslerier (på tide med et innlegg..)

Ellers tror jeg det er mange som alt har fått denne utfordringen, men er det noen som vil joine så hiv dere med ;)

2 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Ja, tenk sånn så det faktisk ut da dere flytta inn! Dokk har jammen gjort litt av en jobb med malingskosten! Å det har nok skjedd fleire forandringer i huset siden eg var der sist (uff, alt for lenge siden!)

Ønske deg ei god, ny uke!

Bird sa...

helt enig med deg N..!(vet ikke om du er anonym eller ikke:))

Jeg er klar over utfordringen, men har vært offline i det siste....
kanskje jeg tar meg en bloggrunde i morra....