mandag 6. april 2009

Eggende vakkert...

Før påskeferien dro vi til Sandnessjøen for å besøke min kjære søster. Det var så koselig å se hvor de bodde og hvordan de hadde det. Det er ikke akkurat en plass vi farter til så ofte! (Må bare si at det er utrolig godt å komme som gjester i et hus hvor det er ryddig, fint og trivelig i hver en krok... ;) )

Etter mange timer i bilen, nådde vi endelig målet!!!!
(Vi hadde lenge speidet etter brua, i håp om at vi snart skulle være fremme)

Her ser dere min fangst etter en tur i Sandenssjøen sentrum...
En duk og nydelige serviettene!

Vips! Så har jeg noen herlige lys... I like!



De herlige serviettene kunne ikke legges bort etter bare å ha pyntet noen lys, så da var det påskeeggene sin tur, som dere ser... Bird satte meg på ideen, da hennes egg ble så fine!


Så da ble det litt påske hjemme før jeg dro...

6 kommentarer:

Merete sa...

Lysan vart jo berre så fin...å one of a kind, ikke minst..(eller egentli two of a kind da) Men de va no verkeli duken æ falt fer...æ vil å ha!

GundaM sa...

Jøsses, så fine de lysa blei da!! Brukte du strykjern eller en annen teknikk?

Ha en super duper påske, ejg skal en snartur på jobb imorra. det er så utrolig masse å gjøre der nede nå så jeg må trø til på torget... Og masse fint blir stadig vekk plukka ut ;)

irina sa...

Heisann
Nydelige servietter , lys og påskeegg.
Minnet meg på om en tapet jeg har.
Dere er vel på tur aldri sur enda :)

Håper dere får en aldeles vidunderlig påske !!
Stooor klem

Siri sa...

Oioi, så flenk du e, Rannveig. Kess har du gjort derre? E d sånn decoupage?
Håpa du har hatt ei fin påsk heim :D

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Heihei:)

Takk for koselige kommentarer inne hos meg...har desverre ikke hatt så god tid til blogging i det siste, men har vært innom deg og lest at dere har vært i sandnessjøen. Visste ikke at M bodde der, sikkert mye jeg ikke har fått med meg. Ting forandre seg jo stadig.. :)

Skal si du imponerer på den kreative fronten, lysene og påskeeggene var jo bare sååå skjønne!! Veldig koselig motiv på de serviettene altså..

Du må ha ei herlig helg!! Klem fra sandnes:)

May-Iren sa...

For en ide! At jeg ikke har tenkt på det før, med noen fine servietter kan man jo fornye det man har fra før av. Fint jeg har ei svigerinne som er så flink med interiør som jeg kan stjele ideer av, hi hi hi :-)