tirsdag 13. januar 2009

Vår???



nei, (dessverre?) dette bilde ble tatt for en god stund tilbake da jeg var på en søndagstur sammen med min kjære og et vennepar. Jeg har lenge prøvd å legge det til som et bilde på toppen av bloggen, men uten hell. Det er ikke akkurat noe prakt bilde, men men...

Fant ut at jeg skulle prøve en gange til, og.... det gikk! Det var jo egentlig ikke så vanskelig. Noe som ante meg, og har derfor gjort det hele mer ergerlig. Det ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men slik blir det inn til videre i værtfall.

5 kommentarer:

Bird sa...

du må legge bildet inn i paint, forminske det og så strekke det for at det skal passe...kan komme med nærmere forklaring hvis du ikke får det til;)

Merete sa...

æ vil ha vår ijæn...e lei av kailla(kulden)! men bilde e vel tatt på høsten de??? ;)

dessuten kjede æ mæ rannveig...kom på besøk.

Bird sa...

koss får du ferræstn t å lægg bilda på sia sånn?? ikke som innlægg liksom....?????????????????????????

Bird sa...

PS: MERETE: No e bloggen min "for alle" ;)

mitt hus sa...

Du har heilt rætt merete, bilde e tatt på høsten, men syns d va nå vårlig over d.. sekkert ferrde at d e d som e i veinte...

D bi varmar vettu;)