søndag 25. januar 2009

... kjøpe,kjøpe,kjøpe!

I helga har jeg tilbrakt mye kvalitetstid sammen med min kjære mor. Pappa som også har vært her i helga har vært på møter/kurs, og da vært så heldig å slippe unna jentenes handletur. Min svigerinne som også hadde sin partner på Rica, var også med på lørdagens handlerunde.


Vi startet runden her, men endte etterhvert opp i byen, noe vi har en tendens til å gjøre. Både mamma og jeg var på utkikk etter noe sporty. Jeg tror aldri jeg har vært på så mange forskjellige sportsbutikker på en dag! Det ble ingen sporty fangst, men vi endte tilslutt opp på IKEA, hvor det ble brukt noen kroner, i værtfall med tanke på at jeg ikke skulle ha annet enn noen lys...


Når vi kom oss hjem måtte de nye innkjøpene testes og vurderes. Jeg var nemlig meget usikker på om de nye, kule lampeskjermene kledde lampene, og resten av leiligheten. Jeg synes ikke det ble så ille. Godt med litt forandring, og noe å bytte med. Det blir dessverre ikke lagt ut noen bilder, da mitt hyper bra'e kamera er strømløst;)




Handlingen er nok ikke over...



i morgen, rett etter jobb, skal jeg unne meg en "siste" ting;




Bruce Springsteen's nye cd, Working on A Dream, som kommer ut for salg i morgen :D

! Gleder meg!

2 kommentarer:

Merete sa...

som du bruke pøng ;)

Anonym sa...

hørdes koseli ut...gler meg t å sjå bilda:) Eg må få høyr kelles cd e...har litt løst på den eg å:D
Kramkram