søndag 14. desember 2008

Ny dag nye muligheter... Eg har ferr siste gång prøvd å få orden på "topp-bilde" mett, men no gir eg opp. Merete snakka om å ta seg ein tur i mårroettermiddag, så eg sætt aill mi lit t ho;)

Tænkt eg sku lægg inn nån bilda av dæm fine lysan eg har laga...


I dag har eg har forresten tilbragt dagen me 2 englebarn, ikke ulik dæm på lysan:) Vi starta da'n i aktebakkan. Det va utrolig godt å værra ut i freskluft, spesielt i dag ettersom dein ikke va så kjøøørlig. I akebakkan vart vi kjeint me ei jeint. Ho bodd så nært akebakkan at ho koinn gå dit ilein ferrtædd ho oss. Utrolig go jeint me my på hjerte! Ho koinn å ferrtæl at ho vest av ein gut som heita Petter, å hain bor overder ein plass (peker), og Petter, hain har ei bæstemor, og bæstemora hains e nabon min... Herre kom fram mett i ein samtale om nå ainna, ARTIG!

1 kommentar:

Merete sa...

høres ut som alle mine elevan mine...tar maaange emnehopp i en samtale.-..men så e ikke æ så vanskeli å få utpå viddan heller da ;)