lørdag 13. desember 2008

"Dein e så fin dein stjærna, dein lyse ska du sjå..."

Tænkt eg sku prøv meg på et innlægg t, einda eg irriteri meg nå gruelig over at eg ikke får topp-bilde t å stæmm. Eg får næmlig ikke t å minsk det så det legg som et fint bilde på toppen av bloggen. Eg går å veinta på assistanse, så inn t videre må bilde bære få låv t å veilt seg utover bloggen min.


Mens eg fortsatt e inn på ting som irriteri meg, så vil eg å ha sagt at adventsstjærna mi, irriteri meg næssn lik my som topp-bilde. Eg kjøpt dein når vi va på sommerferi på Mallorca. Eg va så fornøyd me stjærna! Endelig nærma jula seg å dein sku få sin fortjente plass i vindue. Stjærna vart hængt opp, kontakten sætt i... jau, da kom det tydelig fram at ei arm hadd ei heilt ainna farg einn ræstn av arman. Eg har ikke klaga t ferrætninga (nå som vart vanskelig), men derimot t aill som kjæm innom på besøk;)




(det kom heldigvis ikke så godt fram på bilde)

Ingen kommentarer: