torsdag 25. februar 2010


Nytt produkt...

Jeg nevnte i et tidligere innlegg at jeg hadde dratt frem symaskina, utrolig nok. Jeg hadde en plan om å starte på de nye stolputene som jeg skal sy meg, men nei da "Hva med ett pledd i disse kjølige dager?" (tror egentlig at jeg tenkte; hva med å starte med noe lettere...)


Jeg kjøpte dette reststoffet sist jeg var hos Stoff & Stil. Jeg sydde det på et fleecepledd, som jeg hadde leggende. Må si det ble riktig så mykt og godt, og frisket opp et ellers så kjedelig gjesterom.


Nyt helga, folkens ;)

6 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så lurt å sy på fleesepledd! Fint mønster i det stoffet. Synes det er imponerende at noen i det hele tatt får til dette med en symaskin jeg! ;) God helg

Sareptas krukke sa...

Svært så effektiv du er...
Hiver deg rundt og! produserer, mens vi andre sitter i sofaen og ser på OL - ikke at jeg er så veldig interressert altså - hihi.

Kos deg i helga

Marianne sa...

Takk for kommentar : ) Så bra med litt hjemmesydde tekstiler! Og jeg elsker lampen fra det forrige innlegget, hva slags er det???

Merete sa...

så dyktig så dyktig. Vart kjæmpefint. :) Observere også ommøblering på gjesterom, så de må vårrå ailt fer læng sia æ har liggi over. Kjæm plutseli på overnattingsbesøk ;) Hehehe...

torgeira sa...

Imponert, så flott! Var for første gang innom stoff og stil forrige uke og der var det mye fint ja!

Bird sa...

heia! ja d va lurt! billig sengeteppe og kanskje? så kjempefint ut det stoffet også! du skal da ha det til at du er så lite effektiv- men det tror jeg neiggu ikke på!