mandag 1. februar 2010


"Ja, her kan du spørre nytt..."

Lotion i herlig flaske!



Var innom Conelias Hus på lørdag. Der er det så utrolig mye fint! Nesten hele putesortimentet står på min ønskeliste, men sjømannen har gidd meg puterestriksjon. Kommer det ei pute inn, må det ei pute ut! Må innrømme at det har kommet inn puter i etterkant, men har latt som ingenting -eller sjarmert med et lite smil.

Tornerose;
Mamma og pappa har et deilig Røros-pledd, som jeg alltid har likt. Har lenge hatt lyst på et maken, så i helga da falt jeg for fristelsen... Det ble ikke det samme som det hjemme, men det kjennes like deilig ut. Ypperlig i disse kalde dager! Det er ikke akkurat det sprekeste fargevalget, men jeg får heller sprite det opp med ei fargefin pute om det skulle være nødvendig.
Ha en fortsatt fin mandag!

3 kommentarer:

Bird sa...

såpass ja! det må jeg si! ja, sånne røros pledd er supergode- og superfine! skjønner godt at du kjøpte den fargen, det er jo tross alt et pledd man vil ha i årevis!!

Elin - Varøyrampen sa...

Ååå du har så mye fint:)
Disse mannfolka liker å sette restriksjoner. Men tipper at de ikke legger merke til alt;)
Rørospledda er deilige ja. Har et til minstemann, men det er lite da. Vurderer ett stort og.

Hokusfiliokus sa...

Hei, jeg har ikke vært innom deg før. Så fin og inspirerende blogg du har med flotte bilder. Det pleddet så kjempefint ut både i farge og mønster, det så også deilig og mykt ut!

Ønsker deg en fin uke!