søndag 14. februar 2010


Blomster!


Så koselig å stå opp på valentinsdagen å se friske blomster på bordet! Eh.. noe som egentlig ikke kom som noen stor overraskelse da jeg var selv har kjøpt de, og satt de der. Sjømannen har forlengst mønstret på, så jeg tok saken i egne hender. Jeg fortalte ham det over telefonen, og han sa "E d valentine's day no?? Eh, eg har kjøpt nå, men d legg her..." Vel hva kan man si; en godt latter forlenger livet.


Denne buketten er dedikert til min mor. Tusen takk for at du er den du er! Jeg skulle absolutt tatt turen, hadde jeg ikke bodd så langt unna.


Jeg er utrolig glad i deg!!!


Her blir det ingen feiring med fastelavensris, boller og morsdagskake, så det får dere stå for ;) Jeg har sydd litt, og kommer kanskje til å sy litt mer. Bilder kommer.
Ha en fin fastelaven, valentinsdag, morsdag (stryk det som ikke passer)! Klem

9 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Åååh, så nyyydelige roser! Den typen er de absolutt fineste synes jeg! ..pytt, pytt at du måtte kjøpe dem selv;) Kjekt med litt sånn "oversiktsbilde" fra hjemmet, dere har det sååå fint og koselig!
Ha en nydelig søndag du også! ☻

GundaM sa...

Nydelig bukett og vakkert der i stua di!!

Likte det speilet ditt godt, er det kjøpt eller ahr du lagd det selv? Har et lignende på badet og elsker det!!!

Ha ei fin ny uke der ute;) Snart er våren her, belive me ;)))

Elin - Varøyrampen sa...

SÅ koselig et innlegg:)
Å så utrolig bra sagt av sjømann:) Hehe.
Kjempefin stue du har!!!
ha en fin søndagskveld:)

Bird sa...

så bra du tar vare på deg selv, selv om du er gressenke!! Herlig med friske blomster på bordet!!
Vi har feiret morsdag, sammen med mormorHelga i dag vi da, -ikke valentine:) men det syns jeg er heelt greit. Har aldri vært så opptatt av det:)

mi-rachel sa...

de rosene der er bare så nydelige.
ser ut som fløyel.

Sareptas krukke sa...

"Lille speil på veggen der, hvem er vakrest i landet her..."
Utrolig nyyyydelig speil du har. Kjente misunnelsen bruse i blodet -kjøpt eller selvlagt?

Nyt helga!!

Anita

Bird sa...

hadde egentlig bestemt meg for lampa mhy fra norway says, da jeg kom over den jeg til slutt kjøpte- etter ørtogførti skal-skal-ikke:)
nettbutikken heter forresten pur norsk- kom ikke på det da vi snakka!-bør sjekkes ut!

gleder meg til å være tilbake på jobb jeg og!! skal være flinkere ¨å bry meg om vennene mine neste gang jeg lever mitt "andre liv"! æresord!!!!:)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Hvis du ser på dette innlegget hos "Hjem og lykke" så har hun beskrevet veldig enkelt hvordan du kan få store bilder på bloggen. Det var denne "oppskriften" jeg fulgte da jeg ville ha større bilder. (når du lagrer de nye innstillingene kan du varriere størrelsen på bildene) Se på denne linken: http://hjemoglykke.blogspot.com/2009/10/enkelt-og-greit.html Lykke til!! :)

irina sa...

Heia...så fint du har det...digge speilet ditt ...ha ha-
Vil du være med i en presentasjon av stjørdalsblogger. Så åner jeg bildet og linker til deg.
Hadde vært fint å vise mangfolheten her pluss jeg liker bloggen din !!

Irina

Bli med på å vinn gavekort på 1000 kr på Ciro.