tirsdag 21. juli 2009

H&M

Home autumn 2009


Jeg hadde ikke ventet at denne kom i posten, så det var med stor glede jeg nappet til meg denne fra mammas kjøkkenbord!!


Jeg er egentlig ganske fornøyd med hvordan stuen tar seg ut for øyeblikket, men det ser ut til at det blir mye nytt på meg allikevel... Jeg må vel innrømme at jeg har pute-dilla! Har allerede sett meg ut flere, som meget mulig havner i min sofakrok :)

Jeg lurer faktisk på om jeg skal sette seg ned med ei penn og krysse av alt jeg ønsker meg, slik som i gode, gamle dager :)

Klem!

3 kommentarer:

Bird sa...

Har ikke tatt inn posten i dag jeg......*løper til postkassa*

blir spennende!

Ja du krysset av i gamle dager du og ja!?:) ååå d var tider det...

Maria sa...

Hei, e ikke derre miin post! :P
Gler meg t eg ska heim å sjå iallefall:)
Kramkram...

krøllemama sa...

Så koselig å krysse av;) Ta bilde av det du ønsker deg og legg de ut her;)